In un spettaculu abbagliante di sulidarità è sustegnu, i luci vibranti di Times Square anu trovu recentemente un novu scopu. A notte passata, a squadra di Salomon Partners Global Media, in partenariatu cù l'Associazione di Publicità Outdoor di l'America (OAAA), hà accoltu un cocktail durante l'avvenimentu NYC Outdoor. L'avvenimentu hà accoltu i capi di l'industria per assistisce à l'impattu iniziativa "Roadblock Cancer", una acquisizione di cartelloni pubblicitari di Times Square d'altu prufilu dedicata à sensibilizà è finanziamentu per a vita di Memorial Sloan Kettering Cancer Center.
A campagna Roadblock Cancer trasforma l'iconica cartellone LED di Times Square in una tela di speranza è di resistenza. Cunnisciuti per a so capacità di catturà l'attenzione di milioni, questi display digitali massivi mostranu missaghji putenti è visuali chì mette in risaltu l'impurtanza di sustene a ricerca è u trattamentu di u cancer. L'avvenimentu hè più cà solu una festa visuale; hè una chjama à l'azzione, chì urge à u publicu à participà à l'avvenimenti "Ciclu per a Survival" chì si sò in tuttu u paese.
"Cycle for Survival" hè una seria di raccolte di fondi unichi di ciclismo indoor chì benefiziu direttamente Memorial Sloan Kettering Cancer Center. I fondi raccolti attraversu questi avvenimenti sò critichi per avanzà a ricerca è l'opzioni di trattamentu per i cancers rari, chì spessu ricevenu menu attenzione è finanziamentu cà i tipi più cumuni. Sfruttendu l'alta visibilità di Times Square, l'avvenimentu hà per scopu di ghjunghje à un publicu più largu è incuraghjenu à unisce à a lotta contru u cancer.
In più di i cartelloni LED di Times Square, i display LED nantu à i tetti di i taxi in tutta a cità ghjucanu ancu un rolu impurtante in l'amplificazione di u messagiu. Questi annunzii mobili sò visti da innumerevoli trasportatori è turisti, allargandu ancu più a portata di a campagna. A cumminazzioni di piattaforme di publicità statiche è dinamiche crea un approcciu cumpletu per sensibilizà, assicurendu chì u missaghju di speranza è di sustegnu à a ricerca di u cancer risona in e strade animate di New York City.
L'avvenimentu era più cà una celebrazione, era una riunione di capi di l'industria chì sò appassiunati di utilizà e so piattaforme per u bene sociale. A ricezione di u cocktail hà datu l'uppurtunità di fà rete è di cullaburazione, è i participanti anu spartutu idee nantu à cumu sfruttà più a publicità esterna per prumove a filantropia. A sinergia trà a cumunità di publicità è l'iniziativi sanitari cum'è Circle of Survival incarna u putere di l'azzione cullettiva per affruntà i prublemi critichi.
I luci brillanti di Times Square facenu più cà simbulizeghjanu l'agitazione di a vita di a cità; rapprisentanu un fronte unitu in a lotta contru u cancer. L'iniziativa Roadblock Cancer hè un ricordu chì mentre a battaglia contru i cancers rari pò esse sfida, ùn hè micca insurmontable. Cù u sustegnu di a cumunità, strategie di publicità innovadora, è a dedizione di urganisazioni cum'è Memorial Sloan Kettering, ci hè a speranza chì menu vite seranu affettate da sta malatia in u futuru.
A cullaburazione trà a squadra di media globale di Salomon Partners, OAAA, è Memorial Sloan Kettering attraversu a campagna Roadblock Cancer mette in risaltu u putere trasformativu di a publicità. Sfruttendu piattaforme interessanti cum'è i cartelloni LED di Times Square è i display di u tettu di taxi, ùn sò micca solu sensibilizà, ma ancu ispiranu l'azzione in a lotta contru u cancer. Mentre guardemu à l'avvene, iniziative cum'è questu ci ricordanu chì, inseme, pudemu illuminà a strada per un mondu induve u cancer ùn hè più un nemicu formidable.
Tempu di pubblicazione: 18-10-2024