3UVIEW furnisce schermi trasparenti LED per u finestrinu posteriore di i taxi per 5.000 taxi in Guangzhou
3UVIEW furnisce schermi trasparenti LED per u finestrinu posteriore di i taxi per 5.000 taxi in Guangzhou. Questa hè una nutizia eccitante perchè significa chì in i prossimi anni, i passageri chì piglianu i taxi in Guangzhou puderanu gode di publicità mobili in i veiculi più vivide è attraenti in e so vitture. Quessi schermi trasparenti LED per u finestrinu posteriore di i taxi diventeranu un novu mezzu publicitariu, furnendu à i venditori un novu modu di prumuzione.
3UVIEW hè una sucietà specializata in apparecchiature pubblicitarie mobili muntate nantu à veiculi. 3UVIEW s'impegna à furnisce à i publicitari metudi di cumunicazione pubblicitaria efficaci è innovativi. Installendu un schermu LED trasparente nantu à u lunotto posteriore di u veiculu, i passageri ponu gode di una varietà di cuntenutu publicitariu mentre piglianu un taxi, permettendu à i publicitari di sparghje l'immagine di a marca è l'infurmazioni nantu à i prudutti à più clienti potenziali.
Cum'è una sucietà leader in u mercatu di i taxi di Guangzhou, 3UVIEW hà introduttu per a prima volta schermi trasparenti LED per a finestra posteriore di i taxi in u mercatu di i taxi di Guangzhou, furnendu à l'inserzionisti un spaziu più largu per a prumuzione. Quessi schermi trasparenti LED per a finestra posteriore di i taxi diventeranu u novu preferitu per a publicità, purtendu una maggiore esposizione di a marca è effetti di marketing per l'inserzionisti. In i ghjorni à vene, i passageri chì piglianu i taxi in Guangzhou diventeranu u centru di l'inserzionisti, ciò chì mostra u putenziale è l'attrattività di u mercatu di i taxi di Guangzhou.
A suluzione di publicità mobile muntata nantu à i veiculi furnita da 3UVIEW ùn pò micca solu purtà una maggiore esposizione à i publicitari, ma ancu furnisce à i tassisti più canali di redditu. Installendu schermi trasparenti LED nantu à i finestri posteriori di i taxi, i tassisti ponu guadagnà entrate pubblicitarie supplementari, chì aghjunghjeranu una fonte di redditu stabile per elli. Stu mudellu di cuuperazione publicitaria win-win serà senza dubbitu accoltu da più tassisti è porterà ancu più opportunità di cuuperazione à i publicitari.
Per i passageri chì piglianu taxi in Guangzhou, sti schermi trasparenti LED per a finestra posteriore di i taxi diventeranu ancu un novu modu di divertimentu. Mentre u veiculu hè in vittura, i passageri ponu gode di cuntenutu publicitariu vividu, arricchendu cusì a so sperienza di viaghju. Sti schermi trasparenti LED per a finestra posteriore di i taxi ponu ancu riproduce diverse informazioni nantu à a cità, informazioni nantu à a vita è altri cuntenuti, furnendu à i passageri informazioni più utili. Si pò dì chì stu tipu di media publicitaria mobile muntata nantu à u veiculu diventerà una parte impurtante di i futuri viaghji urbani, aghjunghjendu più culore è divertimentu à a vita urbana.
In u futuru prucessu di sviluppu, 3UVIEW cuntinuerà à migliurà è ottimizà a tecnulugia di i schermi trasparenti LED per a finestra posteriore di i taxi per rende la più adatta à l'ambiente climaticu è à i bisogni di u trafficu di Guangzhou. À u listessu tempu, aumenteranu ancu l'innuvazione in u cuntenutu publicitariu per furnisce à i publicitari un cuntenutu publicitariu più attraente. U futuru mercatu di a publicità mobile in i veiculi serà più culuritu, attirendu più publicitari è tassisti à unisce si.
In generale, 3UVIEW hà furnitu schermi trasparenti LED per u finestrinu posteriore di i taxi per 5.000 taxi in Guangzhou. Questu hè un tentativu innovativu chì porta più opportunità è benefici per i publicitari, i tassisti è i passageri. U futuru mercatu di i taxi di Guangzhou mostrerà più vitalità è vitalità sottu à questu novu mezzu publicitariu mobile muntatu nantu à i veiculi, purtendu più sorprese è divertimentu à a vita urbana. Spergu chì in un futuru vicinu, pudemu vede publicità mobili più creative in i veiculi nantu à i taxi in Guangzhou, aghjunghjendu più culore è divertimentu à i nostri viaghji.
Data di publicazione: 15 dicembre 2023